حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حال این روزهایم ...

این روزها ، روزهای سخت و کسل کننده ای هستند برام ...

دلم عجیب برای بچگی و دنیای واقعی خودم تنگ شده ...

خسته شدم از این همه ارتباطات مجازی ، حرف های مجازی ، افکار و عقاید مجازی ، آدم های مجازی ، لبخندها و اشک های مجازی و ... دنیای مجازی !!!
اینا نه تنها آرومم نمی کنه که به مرور زمان از درون بی قرار تر و داغون ترم هم می کنه !!!

دلم یه جرات و جسارت واقعی میخواد ... مثل جرات و جسارت بچگی هام ...

دلم یه خنده و گریه ی واقعی میخواد ... مثل خنده و گریه ی کودکی هام که واقعا خالی و آرومم میکرد ...

دلم خواسته های کودکانه مو میخواد ، خواسته هایی که برای برآورده شدنشون راضی کردن دل یه پدر و مادر مهربون کافی بود ... اما بهای برآوردن خواسته های الانم راضی کردن عالم و آدمه که البته باز هم شاید برآورده بشن ، شاید هم نشن ...

دلم صداقت ، پاکی و بی ریایی بچگی هامو میخواد ...

دلم میخواد بازم مثل کودکی هام اصرارها و پافشاری هایم حداقل برای یک نفر برو داشته باشه ...

دلم میخواد هنوزم مثل اون دوران آدما منو برای خود واقعی ام بخوان نه نیازشون به من ...

دلم خیلی زیاد خود واقعی مو میخواد ... فقط همین !

نظرات 5 + ارسال نظر
فاکتوریل یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 22:07

دل منم بچگی هامو میخواد.خواهر دوقولومو...

هزار میخ چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 17:50 http://hezar-mikh2.blogfa.com/

حرفهای آشنا ، ،

سیاوش سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 22:55 http://mesle-man-divoone.mihanblog.com

دنیای این روزای من....
امیدوارم امید تو روزات موج بزنه! و همیشه خوب باشی!
غم هات "مجازی" باشه!

moniy شنبه 9 آذر 1392 ساعت 19:51 http://smell-of-rain.mihanblog.com

سلام..منوبااسم وبم بلینکین
مرسی

لادنی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 18:07 http://khateratemoon.ir

فقط تنها چیزی که آرومت میکنه اینه که یه گوشه بشینی با خودت خلوت کنی...
امیدوارم زودی همه چیز برات روبه راه بشه دوست عزیزممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.