حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

فقط خرد می شی ...

از دیدن بعضی صحنه ها و از شنیدن بعضی حرف ها ، نه حق داری داد بزنی ، نه حق داری گله کنی !!!

چون دیگه به تو " هیچ ربطی " نداره ...

با دیدن بعضی صحنه ها و شنیدن بعضی حرف ها ، فقط خرد می شی ...

اگه مرد باشی غرورت میشکنه و اگه زن باشی احساساتت نابود میشن ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین جمعه 22 آذر 1392 ساعت 13:13

سلام
یه روز خودمو اینطور معرفی کردم :
من منم !

مثل هیچکس.
و اینجا میبینم یکی دیگه گفته : من منم.
مثل ...
میفهمم.

فاکتوریل پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 18:42

به دلم نشست ... منم کشیدم اینایی رو که میگی ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.